High-five till mig själv i sängen


Ni vet hur man kan vakna under natten och inte vilja kolla på klockan för att se hur många ynka minuter som är kvar tills klockan ska ringa och det är dags att sparka igång en ny dag. Inatt vaknade jag och hade precis en sådan känsla. Jag gissade på att klockan var runt fem-sex nånting. Jag tittade på klockan: tolv minuter över tolv. Jag bokstavligen talat jublade, knöt näven och sa YES och somnade om med ett leende på läpparna. Natten har känts oerhört lång och jag vaknade och kände mig som en prinsessa.

Den ljuva sömnen kan ha att göra med nytvättade lakan. Helt  underbart!

Jag var verkligen i behov av en god natts sömn, med all den tankeverksamhet jag haft på senaste tiden.




Kommentarer
Postat av: Tyra i Vaxholm

Tankeverksamhet? congrat! Puss puss

2007-12-11 @ 15:40:35
URL: http://waxholm.blogspot.com
Postat av: Helene

Jag utnämner det där till den roligaste rubriken i bloggvärlden, yours truly, kram

2007-12-11 @ 19:16:19

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0