Jul med japanskan


Nu är julen över och jag är mycket nöjd. Skriver detta inlägg från min nyinköpta laptop. Fick ett bidrag och julklapp och då var det bara dags att slå till. Mycket nöjd med min lilla HP.

Vi har som jag tidigare berättat haft besök av en japanska under julen. Det har varit väldigt roligt. Jag har aldrig träffat en så matintresserad asiat i hela mitt liv. Hon ville prova allt, och fastän hon var hälften så stor som jag höll hon min takt vid julbordet, och bland drycker. Mäkta imponerande!

Det har verkligen varit en skönt jul, mycket lugn! Förutom bidrag till datorn fick jag flera saker jag önskat mig. Bland annat min allra första orangea Le creuset kastrull till en samling som jag hoppas blir stor.

Nu ska jag försöka njuta så mycket som möjligt av de få dagarna som finns kvar på detta år.




Kommentarer
Postat av: Linn

Kul med datorn gumman! :-)
Nu får du se till att skriva myyyycket. Bli författare! :-)
Kokbokssådan...
Kram

2007-12-26 @ 19:27:53
URL: http://www.lbess.blogg.se

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0