Rubbade rutiner


Hallå...varje morgon ringer mobilen klockan 6.48. Jag trycker på snooze 6 gånger och sen sätter jag på TVn. Då börjar Home and Away som är alldeles ypperligt att vakna till. I pausen går jag upp och hämtar mina Weetabix och kryper ner i sängen igen. Efter H a A flippar jag till tv4 morgon för att se om det hänt nåt i världen, samtidigt som jag kliver upp och gör mig i ordning.

Detta är min morgon. Spännande va?

Men idag, till min förskräckelse, hade de bytt ut Home and Away, som för övrigt var sjukt spännande, med The Nanny. Vem f-n vill vakna till den där skrälande varelsen. Nej, ta tillbaks min australiensiska B-serie, NU!

image50




Kommentarer
Postat av: Tyra i Vaxholm

Jag älskar Australienska såpor! dom är så trevliga /Minimum

2007-12-06 @ 08:11:20
URL: http://waxholm.blogspot.com

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0