Disk, javisst!


Är det något jag avskyr så är det att diska. Har alltid gjort och kommer nog alltid att göra. Jag har ett konstant diskberg i mitt lilla kök. En diskmaskin står högt upp på önskelistan, nästa gång jag flyttar.

Jag försöker verkligen att hotta upp det hela. Byter disksvamp ofta och gör en lite ceremoni utav det. Välja ny färg, säga hejdå till den gamla och njuta av den nya svampen. Funkar i ungefär två minuter, sen är det dötrist igen.

Det enda roliga med att diska, som min syster säger, är att i slutet får man ta fram Jif flaskan och jiffa lite. Göra köket spotless. 

Nu är mitt kök jiffat och klart.



Kommentarer
Postat av: angela

hahaha vad skoj :D fast nu kommer säkert jag också börja köpa saker i en viss ("bestämd") mängd ;D

2007-07-08 @ 15:49:53
URL: http://angelaa.blogg.se

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0