Evening of movies


Det har regnat till och från hela dagen. Jag har varit lite bakis. Jag kunde inte göra annat än att gå ner till videobutiken och hyra två chick-flicks.



Först ut såg jag Something new. En (surprise) romantisk drama där svart karriärskvinna Kenya möter relaxad vit landskapsarkitekten Brian. Brian passar inte riktigt in i den bilden av drömman som Kenya så detaljerat målat upp för sig själv. Kommer kärleken övervinna alla motgångar...hmmm.....vad tror du?





Den andra filmen, Save the last dance 2 har jag dragit mig för att se. Dels för att det är en 2a och dels för det alldeles för färgglada omslaget. Men nu har min syster sett den ett antal gånger den senaste tiden, så jag var tvungen att kolla. Det är ju en dansfilm också, och demåste jag ju se allihop.

Jag tyckte om den. Bella (Izabella Miko) ser ut som hon är tolv, men hon kan dansa. Och Miles (Columbus Short) är ju bara så fiiiine. Honom såg jag nyligen i Stomp the Yards.


Perfa filmer för Vero en grå, regnig söndag som denna.




Kommentarer
Postat av: Emilie

Sa ju det! Den var väl inte så tokig??? Usel början men sen blir det i varje fall bara bättre. Jag såg tre (*skäms*) filmer igar kväll.. Tell you more later! Halsa gamla Täbban! Kram /sis

2007-07-09 @ 09:38:27

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0