Jag = ömmande polkagris


Varför är jag så oklok? (Jag vet att det inte är ett ord men det låter ganska bra)

Igår var jag ute och spelade golf. Innan avfärd hemifrån slängde jag på mig lite sollotion. Men det hjälpte ju inte någonstans. Idag är jag härligt röd- och vitrandig och det smärtar. Att jag aldrig lär mig.

En positiv sak med gårdagens golfrunda var mitt fantastiska stegresultat. Hör här. 18899. Mycket nöjd, mycket nöjd.

Golfrundan gick bättre än förra veckan, men fortfarande inte bra. Det enda som fungerade var mina dunderdriver. Damn så de flög igår. Ett par över 200 meter, och det är inte illa för lilla mig.




Kommentarer
Postat av: Dan

Hej!
Tack för det! Jag hoppas verkligen på jobbet, blir flytt till örebro isåf... Det är som sagt inte kul att känna så om arbetet, har verkligen fått nyttiga erfarenheter om detta... Det kan bara bli bättre!
Ha det bra
Dan

2007-07-23 @ 11:14:22
Postat av: Dan

Ja precis, känns bra att känna igen staden lite... Dessutom gillar jag den skarpt ju... Får se hur länge broder P befinner sig där... Men det vore ju som sagt kul med honom där...
Ha d gott!
Dan

2007-07-23 @ 11:26:54
Postat av: Tyra i Vaxholm

En gullig polkagris är du i alla fall. Me like polkagrisar!

2007-07-23 @ 18:40:07
URL: http://waxholm.blogspot.com

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0