Lidl - en räddare i nöden



Fick ett telefonsamtal från min syster som är bosatt i Brighton, nybliven singel. Hon har flyttat och hon jobbar hårt och bra på att njuta av den små tingen i livet. Det har hon alltid varit bra på. Hon var helt salig för att hon gjort en enorm upptäckt - Lidl i Brighton har senapssill. Hon kommer att överleva. Men det slutade inte vid senapssillen. De har fina antipasto. Hon kommer att överleva. Fetaostfyllda grönsaker. Hon kommer att överleva. Salami. Hon kommer att överleva. Hon repeterade för mig att Lidl kommer att se till att hon överlever. Sötnos!

Men lite senapssill när man befinner i ett annat land kan göra stora underverk.




Kommentarer
Postat av: Tyra i Vaxholm

She's a cutypie... hur stavas det?

2007-07-28 @ 12:57:52
URL: http://waxholm.blogspot.com
Postat av: Emilie

Jag diggar att alla inlägg om mig nu kommer att innehålla påminnelsen "nybliven singel" :) Lidl är prinsen på vita hästen, räddaren i nöden... Men en varning - köp inte rödvin där! 100% matlagningsvirke! Vi ses på torsdag sis :D

2007-07-31 @ 11:01:06

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0