Promenadäventyr


Jag har kommit på att jag varje dag, om jag inte gör några utsvävningar går ca 8000 steg. Idag när jag kom hem från jobbet hade jag 8800. Vad göra? Jag måste ju upp över 10000. Suck, jag konstaterade snabbt att jag inte kommer gå 1000 steg bara genom att gå runt i lägenheten. 

Så efter middag begav jag mig ut. Men jag kan ju inte gå en sväng runt kvarteret bara för att komma över min målgräns. Så det blev ett litet promenadäventyr. Fatta att jag har bott på Kungsholmen sedan i mars och har ännu inte gått längst med Norr Mälarstrand. Fram tills idag. Jättevackert där nere och en perfekt promenadrunda.

Jag kom över gränsen.

Dagens steg: 15874



Kommentarer
Postat av: Emilie

Softisch! Blev det någon bra promenadmusik eller njöt du mest utav naturens toner??? Du lyckades ju faktiskt nästan dubbla dagens stegprestation! Hur lång tid tar det att gå en promenad på 8000 steg i normal takt? Undra sa flundra! Kram på dig!

2007-07-04 @ 09:53:46
Postat av: Tyra i Vaxholm

Good Work! Jag vågar inte tänka på vad jag gör på en dag.....20000?

2007-07-04 @ 22:04:36
URL: http://waxholm.blogspot.com

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0