Sleepyhead


Somnade i soffan framför den dåliga filmen Casanova. Jag har sett den förut och förstår inte varför jag ödlar mer tid på den. Men ibland kan ju filmer bli bättre efter en andra gång. Inte denna.

Att somna i soffa är bland det bästa som finns. När man ger upp emot ögonlockens tyngd och känner hur ljudet från TVn tonas ner.

Inte konstigt jag är trött. Golfrundan tog kål på mig. Fast det här var nog den bästa rundan jag spelat på år (har snittat ca 4 rundor per år de senaste åren). Inte resultatet i sig , 30 poäng, utan mina slag. Det var kul och jag har fått en lite blodad tand. Får se om vädret och kroppen tillåter ett par hål imorgon.

Golfrundan har bidragit till dagens fantastiska stegresultat, 18304.

Nöjd och belåten efter en skön dag i V-holm ska jag nu sova vidare.



Kommentarer
Postat av: Dan

Haha, kul att klå farsgubben! Inte lika kul för honom dock.. ;)
Japp, ransakningen har varit total den senaste tiden, skönt att ha ett eget forum där tankarna kan ventileras. Ja tror som du att man inte skall leta med ljus å lykta direkt...
Kravlistor å ideal krånglar till det helt klart..
Ska genast införskaffa en stegräknare då jag promenerar ganska ofta.
Ha det bra
Kram kram

2007-07-29 @ 09:45:49
Postat av: Tyra

Casanova visst är den urdålig. De har ju en bra story och fina kläder men vad hjälper det. Det blir ett surtkart (sämsta chillpillan ellerhur?)/Kram

2007-07-31 @ 12:11:29
URL: http://waxholm.blogspot.com

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0