Solo i köket - soul i köket


Hemma ensam i mina föräldrars underbara kök. Då bara måste jag ju väcka matlagningsenergin inom mig och sätta igång. Till middag blev det tomat- och mozzarellaost-fylld färsk pasta med bacon samt tomater, basilika och persilja från trädgården. Istället för parmesan använde jag en nyfunnen ostvän nämligen Primadonna x-lagrad. Gorgeous taste! Find it and try it!

Sen hade jag mascarpone som låg och skräpa i kylen. Och vad kan man använda det till? En liten Tiramisù står och väntar på mig. Får inte äta upp hela dock.

Sådan avkoppling att pyssla i köket. Rigmor Gustafsson fick snurra i cd-spelaren och hålla mig sällskap.



Kommentarer
Postat av: Tyra

Hihi Hubbe sa just när vi kom hem från havet, vi lyssnade på musik i köket och han sa....faan hör du att högtalarna låter apa nu, de är spräckta. hmmmm.Är det du (Soul)....eller jag och Carlos?
Tiramisum var yummie!

2007-07-31 @ 12:08:04
URL: http://waxholm.blogspot.com

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0