TV-torka


Hjälp vad tråkigt det är på TV-fronten på sommaren. Ingenting kul alls.  Visst är väl tanken att man inte ska sitta inne och titta på TV under sommaren. Då ska man vara ute och njuta av de underbara sommarkvällarna som svenska sommar kan ha att erbjuda. Men nu är det så att vädret är tråkigt!

Sen undrar jag varför serier som Miss Marple och Morden i Midsummer tas fram på sommaren? Jag säger inte att de är dåliga. Jag har sett ett och annat avsnitt av Morden i Midsummer i min dagar. Men är svenskar mer intresserad av dem på sommaren. Eller är de inte tillräckligt bra för att konkurrera med serierna på höstvintervår?

Hmm vad ska jag hitta på ikväll då. I'll think of something.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0