Närmar mig mållinjen


Jag har fem dagar kvar på mitt godisvad. Ett vad som jag slog med Seb vid nyår. Ett halvår utan godis, den som bryter det får bjuda den andra på en resa inom Europa. Jag har klarat mig. Värre är det med Seb. Jag tänker hmmmm.... Istanbul. Dit har jag alltid velat åka. Andra heta alternativ är Budapest och Prag. Vi får se.

En lite resa till en annan kultur och miljö skulle sitta fint. Har längtat tillbaks till Italien hela dagen. Tror att det väcktes då dagens sommarpratare satte på en låt av Tiziano Ferro.




Kommentarer
Postat av: Seb

Ett råd till er därute. ingå aldrig avtal som är dömda att inte klaras. ja menar, inge godis i ett halvår. galet. jag har börjat vår resa till ett vindskydd i kilsbergen :-)

2007-06-28 @ 22:51:31

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0