Erotik-mässa


Ja, då är jag precis hemkommen från Erotikmässan i Alvik. Vill skriva medan intrycken är färska.
 
Min sexgalning till vän övertalade mig (det var ganska lätt gjort) att besöka mässan. Den var lika tacky som dess gul-röda annonser som de haft i tidningarna. Majoriteten av besökarna var killar i 30 årsåldern. Det var i princip bara en massa stånd med sexleksaker, oljor, underkläder och dildos i alla möjliga färger och former. Det fanns en stor scen med lättklädda uppträdanden och peepshows för den nyfikne

Spenderade en och annan krona på både det ena och det andra. Ingenting outrageous men ingenting jag heller känner att jag ska dela med mig ut i cybervärlden. Its for me to know and maybe someone to find out.

En erfarenhet rikare. Nu har man sett det också.



Kommentarer
Postat av: aka sexgalningen...

Sexgalning till vän!??!

2007-11-05 @ 10:19:21
Postat av: Tyra i Vaxholm

Nä det låter inte upphetsande!

2007-11-05 @ 11:13:43
URL: http://waxholm.blogspot.com

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0