Coffee til you drop


Mycket kaffe blev det. Minst en Starbucks om dagen. Visst behövs det en paus lite då och då när det shoppas. På bilden är vi på Dean and Deluca vid Rockafeller Center. Sebastian är klädd i sin nyinhandlade hiphop gear. Yo! Skulle inte gissa att han är fastighetsmäklare va?

Jag har för övrigt lärt mig under denna resa att fastighetsmäklare inte kan ha ryggsäck. Dom är för coola för det. Jag var snäll och lånade ut min eftersom min inte-alltför-välplanerade vän inte tagit med sig tillräckligt stor väska för allt han hade shoppat. Det var med stor skam och mycket mutter han bar runt på den på hemresan. Fjant!

Snacka om att de hade ordentligt med personal på det där stället. Nästan fler än kunderna.

image37 image36

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hahaha!! Oj vilken snygging. Inte visste jag att Seb kunde va sa dar "down with the homies". Fingrar och allt! ;)

2008-01-14 @ 12:52:03

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0