Ett gästspel av Mr Banan


Japp, du läste rätt. Igår kväll visade Mr Banan sin moves för bland annat mig.

Vi hade vikarie på dansen och det var ingen mindre än Sean Banan från dansdokusåpa Floor fillers. Han var lika rolig igår som på det programmet, en riktig pajas. Även väldigt pedagogisk och jag kände faktiskt att jag lärde mig en del av grunderna till whining - dancehall. Jag ser inte cool ut när jag gör det men jag diggar gunget och musiken. Måste öva på hemma framför spegeln. Jag vet att jag sagt det förut men JAG ÄLSKAR ATT DANSA!
Börjar tyvärr dock känna i kroppen att jag inte är 16 längre. Snyft. Jag vill dansa livet ut.



Kommentarer
Postat av: Tyra i Vaxholm

Att dansa är magiskt, a state of mind. Mad kan dansa utan att knappt röra sig. Det är en känsla...det är underbart. Jag kommer fortfarande ihåg doften och känslan från min balettskola för mer än 40 år sedan......wonderful :)

2007-10-18 @ 21:00:38
URL: http://waxholm.blogspot.com
Postat av: emilie

Tråkig nyhet: damen i guldklänningen i Filmboken har dött. Deborah Kerr - King and I, bondbrud och filmernas första beach babe - 1921-2007. Kan du förstå att hon var nominerad för en Oscar sex gånger men vann aldrig? Fast hon fick ett hederspris i varje fall. Take care sis!

2007-10-18 @ 22:03:56

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0