Gå och gå och kommer alltid till nya dörrar


Hela NY helgen var som en enda stor promenad. Vi gjorde inget annat än att gå och gå och gå och gå. Jo, förresten, vi åt en hel del american junk food också så tur var det väl att vi gick. New York är en stad man lätt kan få nackspärr i, från alla gånger man tittar upp på dess mäktiga hus. Jag har varit där en gång förut och jag tycker verkligen om staden. Jag tycker om byggnaderna, farten, lukterna, stöket och böket.

image41image40



Är dock inte mycket för den amerikanska dialekten, eller den dialekten den pratar i NY i alla fall. Ingen melodi  - inget vackert. Men det var skönt att prata engelska igen.

Här har vi en besviken snubbe, som inte kunde ta hem sin nyutvalda penna på direkten utan får vänta till i början av november innan han får skriva med den. Men säkert värt att vänta på!

image38image39


Jag hade en superduper helg, som definitiv måste göras om och om och om igen. Merci beaucoup Seb!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Little darling

så bra att helgen var bra ;D

2007-10-12 @ 11:54:07
URL: http://littledarling.webblogg.se
Postat av: Tyra i Vaxholm

Jag har aldrig sett någon som ser sååå besviken ut....pennan är fantastisk, hur är handstilen är det lika elegant??

2007-10-14 @ 14:08:08
URL: http://waxholm.blogspot.com

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0