Rena rama skiten


Jag är sjuk. Japp, tycker synd om mig själv. Avskyr att vara sjuk.

Har noll energi och ligger i sängen och zappar. Vad är det för skräp tv de visar på dagarna. Förr, då jag var student kunde det hända ganska ofta att jag tittade på tv på dagarna, men det var ett riktigt bra tag sen. All dessa program där man ska ringa in och gissa på ord. Vad har de för målgrupp - de sjuka, de unga, de pensionerade och de arbetslösa. Det är hemskt! Jag är riktigt nyfiken på hur mycket pengar dessa bolag tjänar. Min gissning är hutlösa mängder.




Kommentarer
Postat av: Tyra i Vaxholm

Saften av en Citron, 1 tsk honung, chillie och hett vatten. Grönt te eller Roiboos hela tiden där imellan. Ingen alkohol (om du inte har hosta) ingen mjölk.
Vid hosta ta en punch ret hosta alltså!

2007-09-11 @ 18:55:59
URL: http://waxholm.blogspot.com
Postat av: Emilie

Haha, den där kommentaren hade jag kunnat skriva å mammas vägnar :) Hoppas du kryar på dig riktigt snart (senast torsdag lunch, haha). Jag skulle valt Top Model - men det borde väl ändå iofs visas i repris?? Vad berör dagtid-tv, it is all complete rubbish! 30 varianter på Flying Doctors och Home & Away, BLÄ!

2007-09-11 @ 19:15:49

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0