Love is all around.....but Super Mario has left the country

Det är så härligt för flera i min bekanskapskrets flyter runt på små, rosa moln och älskar livet. Världens kärleksboom i vår lilla grupp och det är roligt.

Min Super Mario har dock lämnat landet imorse och ska vara borta FEM hela veckor. Men hur ska detta gå? Fort, fort, fort hoppas jag.

Jag har idag påbörjat min hälsomånad. Detta är inte ett aprilskämt. Efter gourmetresa till England, diverse sjukdomar, uteblivna danspass för att kidsen ska ha påsklov och en kulinariskt tung påskhelg känner jag mig som en heffaklump. Sitter nu här, vinröd i ansiktet efter mitt första friskis pass på väldigt länge. Men det känns skönt! Nu ska jag back on track.

Ett och två, jobba på!

PS. har inte kunnat komma åt bloggen på flera dagar, därav tystnaden! Sorry! Back on track x 2



Kommentarer
Postat av: linn

:-)

2008-04-02 @ 22:18:32
URL: http://lbess.blogg.se

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0