Semestern snart slut

Nu är det snart slut på mina två veckors semester. Jag har haft det hur skönt som helst. Vi har haft en egen skärgård med alla dess klippor att välja och vraka emellan. Det har regnat på oss en gång annars har det varit uppehåll och sol. Det enda är att det har varit kallt i vattnet vilket inte är så roligt för en fisk som jag. Super Mario har varit med och han blev lika såld på skärgården som jag är.

Absoluta favoriten för mig i skärgården är Norrpada. Höga, runda, vackra klippor av olika bergarter (som det ser ut, är ingen expert) med massa grönska och ljung. Så vackert, och i år fick jag hela tre nätter där.

Kan bli en kort vända ut på havet idag med. Solen skiner ju och jag är forfarande ledig.





Kommentarer

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0