One glögg down....

and one to go!

Det som skulle vara en glöggfest har blivit två, och inte är jag ledsen för det. Igår hade jag några av mina kära vänner på besök för lite glögg och gott. Det var inte alla som kunde komma så vi kör en till på måndag. En del från igår får jag till och med äran att se i repris på måndag. För det är så roligt att umgås!

Det som var extra kul igår var att vi var och skrev kontrakt precis innan, så pass precis att jag var sen till min egen glöggfest. Tackar vettja lillsyster som styrde upp kalaset och agerade värdinna ett tag. Så när vi kom hem var jag superglad och hade massa goda människor att dela min glädje med.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0