Bogey-man och munsårsmonstret

Jag har haft en skön dag på jobbet. Äntligen tillbaks på stockholm kontoret. Humör är på toppen men det är två saker jag måste spy galla på.

Nummer 1

Jag står fridfullt och väntar på bussen. Medan jag står där och på bilarna och dess förare som åker förbi passerar plötsligt en mini-van. I bilen sitter en kille och petar näsa och sen stoppar det i munnen. AAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGHHHHHH! Do not do that in my presence. Det är bland det värsta jag vet. Har ett hemskt barndomsminne. När jag var 7 år bodde jag i England. Jag satt i skolbänken och mittemot mig sitter Louise Down. Hon tar fram en tygservett, snyter sig utav bara helskotta, öppnar näsduken och slickar i den. USCH! Jag får kväljningar bara jag tänker på det. Ärrad för livet!

Nummer 2

Munsårsmonstret det är jag. Har ett munsår som sitter precis på insidan av min läpp och gör så förbannat ont! Det gör så jävla ont och det är ett under att jag är så glad som jag faktiskt är för tillfället, för det brukar ha en riktigt negativ effekt på mig.


Oj, vad äckligt det här inlägget blev men men nån gång ska det vara det också.
Ha en bra kväll ;-)



Kommentarer
Postat av: Linn

SHYSST ATT DELA MED DIG AV DINA VIDRIGA MINNEN TILL OSS ANDRA!!!!!!

:-(
Bläääää
:-)

2008-01-08 @ 11:57:19
URL: http://www.lbess.blogg.se
Postat av: Tyra i Vaxholm

Bjäck va läbbigt! Kolla upp vart 'bobban Dawn' tog vägen!

2008-01-09 @ 18:56:22
URL: http://waxholm.blogspot.com

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0