Plantagen - halva priset


Varje år efter jul och nyår är det halva priset på gröna växter på Plantagen. Det börjar bli lite av en tradition för mig och Seb att åka dit. I alla fall andra året i rad. Han brukar köpa träd till kontoret. Men jag ville banne mig också ha ett träd i år. Så det blev ett sånt där träd med flätad stam. Har haft en sådan förut, fast liten. Den här är i alla fall cirka en meter hög. Så nu har jag ett litet träd här hemma, jättefint.

Alltid lika kul att handla växter.



Kommentarer
Postat av: Tyra i Vaxholm

Va kul! Dom är jättefina tycker jag. Jag har medvetet inte besökt Plantagen innan vi reser, det blir så mycket för dej att sköta om annars. Kram

2008-01-13 @ 09:46:38
URL: http://waxholm.blogspot.com
Postat av: Sara

Halloj! Hittade din blogg så nu kommer jag lägga ännu en till min bloglista =) Inser att jag faktiskt inte vet exakt vad du jobbar med! Skandal! Förklaring?

2008-01-13 @ 16:59:59

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0