Vinnande frukostkoncept


Jag har ju tidigare berättat att jag varje dag äter Weetabix till frukost. Tidigare enbart med mjölk. Men nu har jag hittat den ultimata vardagsfrukosten.

Weetabix, med banan, mjölk och kanel.
Oslagbart, och håller mig mätt ända fram till lunch.

Tack till systeryster som satte lite krydda på mina morgnar!

Börjar inse mer och mer hur viktigt morgnar är, i alla fall för mig. Jag måste ta det lugnt och äta ordentligt, annars blir jag inte så trevlig. Tänk så många som går direkt ur sängen till jobbet. Men det kanske funkar för dem. Huvudsaken är att man gör det som känns rätt för en själv och mår bra. Som jag :-D



Kommentarer
Postat av: Emilie

Tänkte precis: hey that's my breakfast!? Fast man kan faktiskt variera lite på fling-fronten ;)

Du verkar busy busy - and I am happy to realize this! Hoppas du har det kul! CIAOOOOO!

2008-01-15 @ 22:06:52

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0