Chick-flicks re-cap and finger food

Ikväll ska jag och syrran äntligen sätta oss ner och komma ikapp lite vad gäller chick-flicks. Jag har inte sett på film på jättelänge (förutom Ciao Bella igår kväll). Den senaste tiden har jag  bara inte haft ro att bege mig in i andra världar. Jag har somnat mitt i filmerna. Men ikväll är det alltså movie night som gäller. Det blir minst två filmer ikväll, kanske en imorgon bitti och sen ska hela familjen gå och se Mamma Mia (filmen) imorgon kväll.

Till detta måste vi givetvis ha  mat vi kan plocka i timmar. Vi får se vad inspirationen ger oss i mataffären.

Återkommer med filmtips, om de är nå bra att ha.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0