Thank you Miss Erykah Badu


Grym.
Erykah Badu
Grym grym grym.


Konserten igår var såååå bra. Hon skulle kommit på redan vid halv tio men det dröjde över en timme innan hon kliver majestätisk in på scen iklädd en svart puffig klänning, håret i långa flätor och två stor svart bollar på huvudet. Jag vet inte ens vad jag ska likna henne vid. Jag var lite orolig att hon skulle vara divigt men vad bra hon var. Vilket instrument hon har i sin röst. Jag vill också kunna sjunga så!

Hon spelade låtar från alla hennes skivor -  några gamla godingar och en del från New Amerykah skivan.
Väldigt bra scennärvaro och fängslande. Bra underhållning hela vägen igenom.  Jag stod inte still en sekund. Groovin' to the music ha ha ha! Vi hade perfekt platser, uppe på balkongen snett ovanför scenen.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0