Un telefono nuovo

Nu har jag äntligen beställt en ny telefon. Jag har haft min Samsung sen julen 2005 tror jag, så nu får jag väl ändå köpa ny. Jag har beställt den och den är på väg. Det är så kul, för jag fick ett sånt där kolli nummer från posten så att jag kan följa min telefons lilla resa. Den är framme vid slutdestinationen och ligger på hyllan på postkontoret och väntar på mig. Och jag kan inte ta mig dit förrän på TORSDAG!

Det blev en Sony Ericsson W890i. Ville ha en musikmobil. Kanske är knas att köpa ny telefon innan Iphone-vågen kommer till stan, men jag tror jag kommer trivas finfint med min lilla sony ericsson.



Kommentarer
Postat av: Dan

Bra köp! Den tror jag du kommer att bli nöjd med. Har en kompis som köpt en sån är väldigt nöjd.

Ha det bra.

Kram!

2008-06-13 @ 13:20:14

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0