Helt underbar dag


Igår hade jag en helt underbar dag från morgon till natt. Softa rejält på förmiddagen och efter en lätt lunch hemma promenerade vi bort till marinan. Klar blå himmel, lugnt hav. I marinan fick det bli ett glas vitt vin, sittandes i lä i solen. ojojojoj, FÖR bra.

Sen var vi på bio och såg the Accidental Husband - en romantisk komedi med Uma Thurman och Colin Firth. Två bra skådespelare, men det räckte inte. dels tyckte jag Uma var dålig vid flera tillfällen och sen var det inte en tight story.

Efter bio var det bara hem och ladda inför kvällen med GT, Codorniu, snacks och en härlig pasta al pomodoro e pancetta. Flera GT senare åkte vi ner till the seafront för att ut och dansa. Känner av gårdagen lite i mitt huvud och mina fötter, men det var det värt!!!!!!

Merci beaucoup Sis!!!

image94

Kommentarer
Postat av: Tyra

Ni är så underbara!....hihi där har jag också varit, suttit dör på bänken och druckit en bira...soft. Wish I were there!

2008-03-07 @ 13:04:11
URL: http://waxholm.blogspot.com

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0