Bakis - noooot good, man, noooot good


Fasen va jag blir arg på mig själv dagen efter festande. Jag ödslar ju en perfectly good day. Jag skulle ju gå på visningar, äta glass och njuta av det vackra vädret. Istället sitter jag här i soffan med täcket på, en stor balja kaffe och balkongdörren på vid gavel. Somnade precis till filmen madagaskar och cravar junk food.

Jag vet dock att jag kommer att vakna vid halv fyra tiden, och då slår lat-ångesten till och jag kommer att börja storstäda. Så jag sitter i princip och väntar på det.

Om man ser det på det sättet så är det faktiskt bra att jag är bakis, för jag behöver städa.

Hmmmmmm. Total vändning.

Det var en mycket trevlig afton igår, må jag säga. Först korvgrillning och Stina-firande i Luxparken och sedan singstar för hela slanten.


En parentes

Låtar jag diggar just nu:

Lykke Li  - I'm good I'm gone
Estelle feat. Kanye West  - American boy (kan bli en sommarfavorit)

Later, gott folk!



Kommentarer
Postat av: Tyra

Vad har mamma sagt, aldrig alkohol innan 12 och efter 24.......

2008-05-12 @ 07:52:20
URL: http://tyras-greenhouse.blogspot.com

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0