Framtida konserter


Jag har två konserter inbokade i sommar än så länge och jag längtar.

Första ska jag gå och se Erykah Badu på Berns den 26 juni. Tycker hon är superskön. Har lyssnat in mig lite på hennes nya skiva New Amerykah and I digg it!

Den andra konserten som är inplanerad är Gnarls Barkley på Nalen. Jippi! Jag älskade deras förra skiva, heeeeela skivan. Jag lyssnade på den i bilen mellan Stockholm och Örebro en hel vår. Underbar bilmusik, fastän den kanske fick mig att köra lite fort ibland. Bad!!! Har precis köpt The odd people. Jag hoppas på att det kommer bli CRAZY!



Kommentarer
Postat av: Miaooo

Va!? Kan du redan dricka tequila?? Du kanske vill kora en omgang till? Ska jag ringa Asa?? HAhahahahah!

2008-05-16 @ 14:46:37

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0