Gooh och glad i mat

Chillpills färdigmatstips

På luncherna när jag jobbar brukar jag oftast gå till mataffären och köpa någon färdigmat. Jag har hunnit med att testa en hel del och högst upp på min listan ligger Gooh-maten. Min favorit för tillfället är kycklinglårfilé i currysås men jag kan även varmt rekommendera köttbullarna eller korvstroganoffen. Det känns mer hemlagat på nåt sätt, än de andra färdiga rätterna och så fiffiga förpackningar. Go Gooh!

När jag behöver lite variation, för jag kan ju inte äta gooh varje dag, även om jag skulle vilja, brukar jag ibland köpa Souperbs Creamy Seafood Soup. Den är mumma och väldigt mättande. Det fick bli en sån idag.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0