Mr Bond och jag

Jag hade en dejt med Bond i fredags, då det var dags för premiären av Quantum of Solace. Jag har ju helt glömt bort att dela med mig av vad jag tyckte om film.

Jag blev besviken. Jag tycker att Bond-filmerna ska vara fristående. Alltså att de inte allt för mycket ska vävas samman i handlingen. Och i den här filmen görs det tyvärr för mycket. Bonds förflutna med Vesper, och hennes bortgång tar för stor plats i filmen. Jag vill inte ha en känslosam Bond som är ute efter revansch utan en 007 som löser uppdrag, dricker dry Martini och hittar vackra kvinnor i världens alla hörn. Filmen var lite lam i handlingen eftersom det förflutna tog för stor plats. Jag tycker om Daniel Craig och tycker att han är en bra Bond. Var skeptisk inför förra filmen, men blev övertygad. Ser fram emot nästa film.




Kommentarer
Postat av: Tyra i Vaxholm

Visst är han bra men inget går upp mot Mr.Connery

2008-11-04 @ 23:02:43
URL: http://waxholm.blogspot.com

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0