The end of an error and the beginning of an era

....något liknande läste jag på en bekants facebook sida. En bekant som bor i USA.

Igår gick jag och la mig med ett litet pirr i magen. Samma pirr som jag brukar ha dagen innan lucia, då jag vet att jag ska vakna tidigt och se positiva saker på TV. Jag visste det. 

Det ord jag läser i överflöd i alla tidningar och på webben är HISTORISKT. Och det är precis vad det är. Det är ett enormt steg i rätt riktning. Vi har varit med om något historiskt inatt. Jag säger vi för det känns som man har varit ytterst delaktig i det hela, och fått följa allting under ett års tid.

Jag är så lycklig att det är över och att det blev det resultat det blev. Jag avundas inte segraren då han ett enormt arbete framför sig och en hel del att ta tag i. Jag hoppas att det går bra och att det blir förändring. För det behövs.




Kommentarer
Postat av: Tyra in Vaxholm, Sweden

Visst är det skönt att det nu blir Bye-bye to Bush. History has been made! Jag är så glad att USA äntligen har vaknat! Tjohoo Mum

2008-11-05 @ 17:40:35
URL: http://waxholm.blogspot.com

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0