A la campagne

I helgen ska jag fly stan. Ska upp till landet. Jag skriver upp för att det ligger 13 mil norr om stan, i norra delen av Uppland. Jag har nog inte varit där på två år tror jag. Det är mammas lilla hide-away och lillasyster åker också ofta dit. Men för mig har det inte blivit av. Så det ska bli riktigt skönt att åka dit och ta det lugnt. Tiden går mycket saktare där.


Planen är att vi ska ta oss igenom hela En förlorad värld (Brideshead rivisited)-serien i helgen. Många har sagt att den är så bra och jag vill se serien innan jag ser filmen som går på bio nu.


Det lär bli många timmar framför tvn, kanske en promenad eller två, massa god mat och häng med Moursh (mammas nya namn) och systeryster.

Längtar. 



Kommentarer

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0