Sofa-surfing solo

Igår var jag ensam hemma. Då var det dags för lite tjejmys. Det blev en mycket lyckad kväll i TV-soffan. Jag fick äntligen ro att se Sex and the City-filmen.  Och jag tyckte jättemycket om den. Jag har ju följt brudarna flera säsonger så det var som att återse kära vänner. Det var precis som folk har sagt, man skratta och grät om vart annat.

Till det blev det en tallrik fylld med lite gott - Spinata Calabra salami (tyvärr inte så stark), vildsvinsalami, en bit hommage ost, paprika och mina absoluta favvokex från bornholmske kex. Och ett glas rödvin, för hälsan så klart.

Softish.



Kommentarer
Postat av: Tyra

You are a lucky girl you are!

2008-10-17 @ 17:42:54
URL: http://waxholm.blogspot.com

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0