Höst och dess traditioner

Nu börjar jag få in riktig höstkänsla. Luften är frisk och det känns som att mörkret kommer allt mer tidigare på kvällarna. Jag är i full gång med att tända ljus på kvällarna. Jag är en riktig myyyys-tant, det skulle jag aldrig förneka.

Ikväll är det dags för systrarna H-Ls relativt nya tradition: krabba första helgen i september. Lillasyster står i skrivande stund och bakar hemmagjort knäckebröd. Vi ska även röra ihop en hovmästarsås med pepparrot och införskaffa ett gott vitt vin. Något förslag?

Jabbadabbadoooo!



Kommentarer
Postat av: Crazypill

hösten e hääärlig!

2008-09-08 @ 21:26:46
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0