Risk för kulturöverdos

Lyssna här vad jag har för roligt inplanerat denna helg.

Ikväll ska jag på visafton på Restaurang Vinter på Tomtebogatan. Det är min vän som har styrt upp detta evenemang och det ska bli riktigt mysigt att få träffa vänner och digga lite.

Imorgon kväll ska jag och Super M gå på Operan och se Tablå, Castrati och Fröken Julie framfört av Kungliga Baletten.

Söndag eftermiddag är det dags för konserthuset och lyssna på Vilde Frang och Oslo Filharmonien. De ska bland annat framföra Dvorák Symfoni nr 9 "Från den nya världen" som min syster är övertygad om att jag kommer att tycka om.

Låter det inte som en spännande blandning! Det är precis vad jag behöver. Får klämma in några softa filmer under lördagen så att jag känner igen mig och inte går helt vilse.

Jag är laddad - bring it on Maestro!



Kommentarer

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0