You are not alone




...den låten har jag haft på repeat i huvudet sen imorse.

Sedan imorse då jag slog på TVn och fick veta att Michael Jackson är död. Jag kommer ihåg att när jag fick veta att Heath Ledger avlidit gick det en våg genom mig och jag började gråt. Idag kände jag inget sånt, bara chock. För mig har Michael länge varit en levande legend. Jag tror att jag har separerat honom som person från hans musik. För han är en musikalisk maestro och det kan ingen ta ifrån honom även om han har gjort snedsteg i sitt privatliv.

Vad jag har dansat mycket till hans musik, och kommer att fortsätta med det. The King of Pop lives on through his music.

Kommentarer
Postat av: Tyra

Absolut! Han var fantastisk, the true King of Pop och världens absolut bästa artist, det är fan (ops) att man inte fick uppleva honom live på 80 talet. Jag mena jag var ju stor nog... :-)

2009-06-27 @ 07:46:26
URL: http://waxholm.blogspot.com

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0