Happy News Friday



Fredagen den 15 januari var en bra dag. När jag skulle stänga av väckarklockan på mobilen såg jag att jag fått ett meddelande från en av mina bästa vänner. Hon och hennes älskade hade fått en liten son. En bedårande kille med massa hår som jag längtar efter att få träffa i verkligheten.

Det var också den dag då min syster blev husägare. De hade hållit på och budat på ett hus norr om stan och äntligen la sig den andra bugivaren. Så första april får de flytta in i sitt röda palats ute på vischan.

Jag hoppsade glädjehopp hela dagen. Bebis och hus på en dag liksom, thats major! Jag kände verkligen att den bästa glädjen är att få vara med och dela andras glädje.

Jag ska minnas den dagen länge.



Kommentarer
Postat av: JULIA

sv: Tack! Ja, det är en tapet faktiskt :) Jag ville ha en fondvägg som jag inte tröttnar på så lätt och jag älskar den!

2010-01-25 @ 18:40:54
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: JULIA

sv: jag kommer inte ihåg vad märket heter, men jag köpte den på "Flüggers färg". De har massa olika mappar man kan kolla i!

2010-01-27 @ 17:27:38
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0