Tulpaner och tamponger

Äntligen har tulpanerna kommit tillbaka i blomsteraffärerna och butikerna. Från och med nu ska jag ha en bukett med tulpaner på mitt matbord här hemma. Jag blir så glad av tulpaner och dess glada färger. Min trädgårdstokiga mor tycker att det är för tidigt att köpa tulpaner och bojkottar dem, men jag kan bara inte hålla mig.

Mer pengar blir det över till tulpaner om jag går in och registrerar mig här - Tampons for free. Äntligen behöver man inte lägga pengar på det kvinnliga månatliga "besväret". Min vän har tillsammans med en kollega kommit på en brilliant idé. Att förse Sveriges kvinnor med gratis tamponger. Check it out!



Kommentarer

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0