Glad midsommar

Tittar ut genom fönstret. Därute öser regnet ner. Imorgon är det en av mina absoluta favorithögtider - midsommar. Packade väskan igår och det blev ganska mycket kläder för 4 bortanätter. Har ju inte det blekaste vad man kan få ha på sig. Min gissning är att mjukisbrallorna och hoodien ligger bra till.

Jag har även packat alfapet och yatzy samt några tidningar. Det blir nog myyyyys på hög nivå i helgen.  Jag ska i alla fall få tillbringa midsommar där jag trivs som allra bästa, på sjön. Och det är mysigt om det regnar också. Blir inte så mycket segling.

Jag önskar er alla en glad midsommar! May the sun shine on you!






Kommentarer
Postat av: Vendela

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-12 @ 23:00:44
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0