En Kiwi på besök

I helgen kommer min andra NZ syster på besök. Ska bli så roligt, att hänga bara hon och jag i El Stoccolmo. Har ett tajt schema planerat, NOT! Lite brunch, lite lunch, lite middag, lite drinkar, lite födelsedagsfirande, lite segling är tanken. Jag hoppas på sol.

Jag bodde hos henne mina första 8 veckor av mitt High School år i NZ. Efter det var hängde vi hela det året. Det var nu hundra år sedan, men vi har fortfarande bra kontakt. Vi hörs på högtiderna, varandras födelsedagar och så fort nån av oss har kärleksproblem eller hör Ghetto Superstar på radio. Alla viktiga stunder :-D

Ska bli så skoj. Och innan hon anländer vid ett-tiden inatt tänkte jag klämma in Erykah Badu konsert på Berns!!

Rolig dag helt enkelt.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0