Rätta fredagsstämningen


Jag jobbar hårt på att komma in i rätt stämning på fredagar. Börjar man ladda tidigt för helg, så är man redo då arbetsdagen är över.

På jobbet har vi nu infört att vi gör DN-quiz varje fredag för att redan på morgonen komma in i rätt stämning. När man gjort quizzet vet man att man kan börja nedräkningen till helgen. Jag ligger på en stadig fyra varje vecka och har gjort ett ta nu. Inte bra, men heller inte dåligt.

Sen vid tre-tiden åker P3-Street på. Lite skön musik, lite solodans på kontoret. Måste ju dock skruva ner då telefonen ringer. Inte så bra med Kanye West i bakgrund va. 

Älskar fredagar - de känns så mycket längre än alla andra dagar för att man hinner med så mycket. Lite vardag, men även en försmak på helgen.

Trevlig fredag!



Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag håller fullständigt med! Även om jag har på tok för mycket att göra på fredagar så är de alltid härligt härliga. Awesome by definition. :)

2007-10-27 @ 21:05:50

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0