Oldie

På senaste tiden har det blinkat vissa pensionärsvarningsskyltar i mitt huvud. Det är så att jag förvånar mig själv. Höjdpunkten var nog torsdagskväll då jag ville se på Antikrundan. Jag har slutat lyssna på The Voice och vill lyssna på P1. Förut kunde jag inte åka en meter i bilen utan att ha radio på, nu vill jag att den ska vara avstängd, för att den bara vässnas.

Wassup med det liksom ba?! Jag är ju fortfarande in my twenties. Men jag tror att jag kommer bli en riktigt torr liten tjatkärring på jag blir gammal. Så se upp för mig.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, jag sag ocksa pa antikrundan pa webbtv!! We are still young!!

2009-01-20 @ 23:12:24

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0