The Proposal

Igår var jag och systeryster och såg en förhandsvisning av The Proposal. Det var finest.se som bjöd på det och det tackar vi för. Jag tycker om att gå på förhandsvisningar för då går man dit utan att ha hört snacket om filmen.

Filmen är väldigt förutsägbar men full av komiska inslag. Den handlar om karriärkvinnan Margaret Tate (Sandra Bullock) som tvingar sin assistent (Ryan Renolds) att gifta sig med henne så att hon ska få vidare uppehållstillstånd och inte bli utvisad till Kanada. Det finns en del karaktärer som alltiallo-t Ramone och farmorn som fick mig att skratta högt flera gånger. Hela biosalong var på bra humör och vi skrattade alla i kör. Jag blev positivt överraskad. Kanske inte en biofilm men definitivt värt att se om man tycker om den romantiska komedi-genren.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0