Like sand through the hour glass


Jag är sjuk. Nu är jag på bättringsvägen, men har varit hemma från jobbet hela veckan. Har haft feber, halsont, förkylning ont i kroppen och hosta. Bläääh! Så jag börjar bli trött på att spela på nätet, titta på tv och sitta still.

En rolig sak med att vara hemma på vardagen är att jag får göra några dyk ner i de gamla serierna jag tittade på som student. Igår såg jag ett avsnitt av (like sand through the hour glass, so are the) Days of our Lives och idag ett avsnitt av Glamour eller Bold and the Beautiful som den så fint heter i USA. Busigt av mig va? En hel del bekanta ansikten och några nya. Men det kändes inte att jag missat så mycket på de 4-5 år som gått.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0