Välkommen sömnlöshet



Igår kunde jag inte somna och jag låg vaken ganska länge. Men det kändes annorlunda. Efter en veckas sjukdom var mitt huvud tomt på jobbtankar. Jag låg där och kunde inte somna och kunde tänka. Kunde tänka på djupet. Massa skräptankar var bortrensade och jag kunde tänka. Jättesvårt att förklara hur det kändes. Jag kände ingen stress över att behöva somna eller sluta tänka. Det kändes så befriande. Jag kom inte fram till något storslaget, bara kom djupare. Det kändes inte främmande, kändes bara som att det var så länge sen jag var där i tankarna. Nu ska jag bara fundera ut hur jag kommer dit oftare.

Fattar du vad jag menar?



Kommentarer

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0