Och så blev det bara vitt

Nu har vi bestämt oss för att renovera lägenheten, inför en eventuell försäljning. Den känns lite liten just nu och både jag och Super Mario önskar något lite större.

Vi har ju valt väldigt mörka färger i både sovrum och kök, så nu måste det målas om för att inte avskräcka folket, a.k.a potentiella köpare. Hela lägenheten ska bli vit. BORING! Vi behåller en fondvägg i bronsmetallic, i övrigt ska allt bli vitt. BORING!

Nu har vi packat ihop lägenheten så gått det går och efter midsommar drar de igång. Det känns faktiskt skönt att beslutet har tagits och startskottet är spikat.


hejdå min fina väggmålning och hejdå kära dygråa väggar i köket.



Kommentarer
Postat av: Helgi

Hej!



Skulle ni vilja skriva lite om renoveringen på ett byggforum jag jobbar på? Det tror jag skulle vara riktigt uppskattat, verkligen. Jag kan erbjuda en morot.



Hör av er på mejl om ni vill veta mer.



Vänliga hälsningar

Helgi

2011-06-26 @ 20:28:17
URL: http://byggla.se
Postat av: biographical essay

Den vita färgen ser faktiskt ganska tråkigt i det inre av huset. Påminner om sjukhuset.


Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0