Dance til ya drop

Precis hemkommen från första danspasset i street/hiphop/feminine vibe. Hahaha det var ett tag sedan jag dansade det och kan ju säga att jag inte kände mig det minsta cool, och mina bodyrolls var ju inte på topp precis. Kroppen kanske har börjat ge med sig redan. Ojojoj! Det gick bra att dansa med min fot. Som jag igår fick doktorn att konstatera att det var imflammation i muskeln - sjukgymnast på torsdag.

Men kul är det. Det finns NÄSTAN inget bättre än det tillstånd man befinner sig i efter ett danspass. Helt slut och härligt lycklig.

Skönt att få komma igång.

Jazz på torsdag.

Nu -  mat sen till Musslan.



Kommentarer
Postat av: Helene

Ha så kul, report please! :)

2007-08-28 @ 21:51:39
URL: http://hlc.blogg.se
Postat av: Emilie

Stackars lite systeryster sjuk! Jag hoppas att foten blir bättre snart och att dansen hjälper till lite på traven! Du måste lära mig lite bodyrolls.. såna som inte gör att man bryter svanskotan ;) Stor kram /sis

2007-08-29 @ 10:10:50

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0