Läckert åk


Kan inte påstå att jag är någon vidare bilfantast. Bilar är kul att titta på, men då är det enbart den yttre designen. Att lyfta på motorhuven eller börja prata hästar med mig går inte. Inte intresserad! Jag är inte så att jag bara memorera bilar efter dess färger, som en del av min vänner. Utan kan se skillnaden på en audi och bmw.

De senaste veckorna har jag sett en bil i stan som jag måste säga ligger högst upp på min lista just nu. Den är så läcker. Stor och en grym "grill". är det det heter längst fram på bilen?

Jag skulle inte vilja ha en sådan själv, då jag inte är mästare på att parkera. Har inget behov av bil. Skulle heller inte har råd med ens ett däck till en sådan bil. Men läcker är den!

Vroom vroom!



Kommentarer
Postat av: Emilie

Hahaha, den du! Nu borjar verkligen juppi-stampeln bli uppenbar pa city jeepar :) Skulle inte vaga kora ut med den dar i terrangen direkt.. Nu ska jag ga hem - no more data for this girl!

2007-08-01 @ 15:34:33

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0