Buon Natale


image56


Äntligen sitter jag här på min holme. Senaste veckan har varje dag känts som fredag. I lördags då jag vaknade var min första tanken "bara en dag kvar på jobbet" men nej, jag fick ligga kvar, för julhelgen var redan här. Softish!Julstämningen har sakta smugit sig på och nu är jag redo. Har inte haft någon som helst julklappsångest och allt har löst sig riktigt bra om jag får säga det själv. Jag älskar att handla julklappar!

Idag ska här faktiskt konstrueras ett pepparkakshus. Jag som älskar lego och att sätta ihop IKEA möbler tycker det ska bli superskoj.

Detta år har vi besök av min systers japanska vän. Varje tradition måste noggrannt förklaras och allting måste naturligtvis provas. Tycker det är jättekul!

Jag vill önskar er en riktigt skön jul!

************Stor kram*************



Kommentarer

Kommentera här:

Namn: (don't be a stranger)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0